.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
محسن هاشمی لیست ۱۹ نفره ۱۴۰۰ کارگزاران را تکذیب کرد؟
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تا جایی که در آن گفت‌وگو مدنظر من بوده، ذکر این نام‌ها صرفا عنوان‌کردن نام کسانی بوده است که در جبهه اصلاحات از آنها به‌عنوان نامزدهای بالقوه سخن به‌میان می‌آید.(ادامه)
رییس شورای مرکزی کارگزاران در گفت‌وگو با ایسنا از لیستی پرده برداشت که نام تمامی نامزدهای بالقوه جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ در آن یافت می‌شود / در این فهرست نام های متعددی دیده می شوند که اصلاح طلبان در صدد دعوت از ....+ اسامی کامل(خبر)
(ادامه)


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ۱۹ کاندیدای احتمالی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ | ۳ وزیر روحانی و ۲ زن در میان نامزدهای کارگزاران
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.(ادامه)

گویا برخی از استانداران دوران وزارت کشور عبدالواحد موسوی‌لاری از او درخواست کرده‌اند نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شود؛ خبری که فارغ از نام‌های درخواست‌کنندگان، نام موسوی‌ لاری را به فهرست نسبتا بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری اضافه می‌کند. یک نام به فهرست بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری اضافه شد
گویا برخی از استانداران دوران وزارت کشور عبدالواحد موسوی‌لاری از او درخواست کرده‌اند نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شود؛ خبری که فارغ از نام‌های درخواست‌کنندگان، نام موسوی‌ لاری را به فهرست نسبتا بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری اضافه می‌کند.(ادامه)
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
برای مهار کرونا به استانداران اعتماد کنید
حسین زادگان در حضور سخنگوی وزارت بهداشت، گفت:برای مهار کرونا به استانداران اعتماد کنید چرا که آن‌ها نیازمند تصمیمات درون استانی هستند.(ادامه)
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع / وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان / افزایش ‌۴ برابری بستری و ابتلا در استان
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. (ادامه)


محمدرضا رییس شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان پس از سه دوره ریاست، از سمت خود استعفا کرد. استعفای عارف از ریاست شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان
محمدرضا رییس شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان پس از سه دوره ریاست، از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)

با استعفای محمدرضا عارف و عبدالواحد موسوی لاری از ریاست و نایب رئیسی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و انتقادات از عملکرد این شورا، شورای عالی با یک چالش جدیدی روبرو شده است. استعفای عارف از ریاست شورای‌سیاستگذاری اصلاح‌طلبان
با استعفای محمدرضا عارف و عبدالواحد موسوی لاری از ریاست و نایب رئیسی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و انتقادات از عملکرد این شورا، شورای عالی با یک چالش جدیدی روبرو شده است.(ادامه)
استعفای لاری از نائب رئیسی شورای عالی اصلاح طلبان
شمال نیوز: عبدالواحد موسوی لاری از نائب رییس شورای عالی اصلاح طلبان استعفا کرد.(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
زيباكلام گفت: عارف قبل از اينكه مدعي اصلاحات بشود، بايد به اين سوال اساسی پاسخ بدهد كه در اين چهارسال چندبار نطق پيش از دستور داشته و در كدام يك از نطق‌هايش از مشكلات مردم سخن گفته است؟ در اين چند سال چندبار نطق پيش از دستور داشتی و در كدام نطق از مشكلات مردم سخن گفتی؟
زيباكلام گفت: عارف قبل از اينكه مدعي اصلاحات بشود، بايد به اين سوال اساسی پاسخ بدهد كه در اين چهارسال چندبار نطق پيش از دستور داشته و در كدام يك از نطق‌هايش از مشكلات مردم سخن گفته است؟(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
صاحب صندلی بهشت، یکی از این ۲۸ نفر است
روزنامه شرق نوشت: شورای شهر تهران روز گذشته پس از پایان التهاب استعفای شهردار تهران و مذاکراتی که بیشتر غیررسمی و در بیرون بهشت بود، در جلسه‌ای غیرعلنی که جدیدا نامش را «مشورتی» گذاشته‌اند، 28 نفر از گزینه‌های پیشنهادی خود را برای شهرداری پایتخت معرفی کرد. به گفته اعضای شورا، قرار است تا 23 اردیبهشت کلیددار خیابان بهشت را از میان این گزینه‌ها انتخاب کنند.(ادامه)
کاندیدهای شهرداری تهران مشخص شدند
در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر، کاندیدها شهرداری تهران مشخص شدند.(ادامه)
عارف گفت: واقعا پسرم احساس خودبزرگ‌بینی ندارد. درباره ظرفیت اجتماعی‌اش حرفی زده، ولی نکته‌ای که خودش همیشه می‌گوید این است که کاش همه آن مصاحبه ۲۵دقیقه‌ای را به‌صورت کامل می‌دیدند و بعد قضاوت می‌کردند. عارف: سر رئیس جمهور شلوغ است مزاحمش نمی‎شوم
عارف گفت: واقعا پسرم احساس خودبزرگ‌بینی ندارد. درباره ظرفیت اجتماعی‌اش حرفی زده، ولی نکته‌ای که خودش همیشه می‌گوید این است که کاش همه آن مصاحبه ۲۵دقیقه‌ای را به‌صورت کامل می‌دیدند و بعد قضاوت می‌کردند.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: مطرح کردن اسم علی لاریجانی یک تست سیاسی است، اصلاح طلبان کاندیدای قدرتمندتر از علی لاریجانی دارند که دارای ظرفیت‌های بیشتری از رئیس مجلس است..... موسوی‌لاری: اصلاح‌طلبان کاندیدایی قدرتمندتر از لاریجانی دارند
شمال نیوز : وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: مطرح کردن اسم علی لاریجانی یک تست سیاسی است، اصلاح طلبان کاندیدای قدرتمندتر از علی لاریجانی دارند که دارای ظرفیت‌های بیشتری از رئیس مجلس است.....(ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
آیا وزیر کشور دولت دوازدهم یک روحانی است؟
خبرهای دریافتی از برخی محافل حاکی است که وزیر کشور دولت دوازدهم بنابر صلاحدید رییس جمهوری، از میان یکی از روحانیون انتخاب خواهد شد. (ادامه)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود. از استیضاح‎هاي عبدالله نوري و کردان تا عزل پورمحمدي | وزارتخانه ای که سیاسی‌ترین است(خبر)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است. آخرین خبرها از تغییرات کابینه ؛ جوان ترها می آیند
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است.(ادامه)
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را ....

نارضایتی روحانی و پیش‌بینی تغییرات بیشتر از ۵۰ درصد در کابینه دولت
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را .... (ادامه)
همه لیست‌هایی که برای رسیدن به بهشت ارائه شده است
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باور بودند که درانتخابات 96 شورای شهر به دلیل کاهش اعضای شورای و کثرت ثبت نام چهرهای شاخص، شاهد تعدد لیست و انشقاق در بین جبهه اصولگرایی و اصلاحات خواهیم بود.(ادامه)
درخواست انتخاباتی اصلاح طلبان در دیدار صبح امروز با روحانی
برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب با حجت الاسلام روحانی دیدار کردند. (ادامه)
چرا صادق زیباکلام دستگیر نمی‌شود؟
(ادامه)
عارف رئیس شد/ سکوت احمدی‌نژاد شکست
(ادامه)
عکس/ فرزند رهبری در مراسم عزاداری در منزل خرازی
عزاداری دهه اول ماه محرم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود خامنه ای ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی لاری، دکتر علی اکبر صالحی، حجت الاسلام و المسلمین خسروی و چهره های سیاسی، فرهنگی و هنری و آحاد مردم عزادار امام حسین(ع) در منزل صادق خرازی برگزار شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.